Batuk, Ubat batuk herba, Oxymel Khal In Sanivir, rawat batuk, selsema, demam, panas badan, hidung tersumbat, menghilangkan kahak, rasa pudina segar, tanpa bahan pengawet, tanpa gula,

Batuk Belum Reda

Ubat batuk sebotol dah habis. Lozen sakit tekak dah berbungkus aku beli. Namun batuk anak remaja belum reda. Setiap kali dengar dia batuk, hati aku tak tenang. Kalau boleh biarlah cepat hilang dan anak kembali sihat. Dah lebih tiga hari anak aku batuk. Selagi anak tak sihat, kerisauan mak mak tetap ada.

Batuk jika tidak di rawat segera risau akan merebak ke sakit tekak dan demam. Dah la demam sekarang, dia punya penangan lain macam. Boleh lemah, lesu satu badan. Aku dah kena dah.

Dalam pemilihan ubat batuk aku lebih suka ubat batuk berasakan herba. Kali ini aku nak kongsi pengalaman anak aku guna Oxymel Khal In Sanivir. Aku beli di shopee shop, BKNetwork Store

Kenali Oxymel Khal In-Sanivir

Oxymel merupakan sejenis ramuan herba turun temurun. Khal pula adalah perahan buah-buahan terpilih yang diperap bagi menghasilkan cuka. Manakala In-Sanivir adalah ramuan yang di adun khas untuk memberi kelegaan demam, selsema, batuk dan yang berkaitan dengannya.

Rasa Oxymel Khal ni macam gula-gula Hacks. Sedap, sejuk dan rasa pudina segar. Untuk anak aku, masuk hari ke 2 amalkan, batuk dan kahak dah kurang. Alhamdulillah. Aku bagi 1 sudu besar. Dan minum air kosong seperti yang disarankan. Bila aku baca ramuan, rupanya rasa pudina segar datang dari ekstrak Daun Pudina. Ada ekstrak rumpai laut, madu hutan tropika dan cuka kurma Ajwa.

Batuk, Selsema, Demam, Rawat Batuk, Batuk Tak Reda, Panas badan, Oxymel Khal In Sanivir, 100% campuran herba, tanpa bahan pengawet,

Kebaikkan Pati Oxymel Khal In-Sanivir

Antara kebaikkan Pati Oxymel Khal In-Sanivir ialah sangat bagus untuk kesembuhan selsema, batuk dan demam. Meredakan masalah dan gejala common flu. Meredakan masalah sakit kepala, pening dan seumpamanya. Meredakan kahak dan mengecilkan mukus dirongga sekaligus melancarkan pernafasan yang tersumbat. Memberi kelegaan dari sakit tekak, batuk, demam dan seumpamanya. Membuang angin dalam badan. Badan akan mudah sendawa.

Dan yang paling aku suka, Oxymel Khal ni tiada bahan kimia, tanpa bahan pengawet, 100% tiada gula, tanpa sebarang perisa dan pewarna. Baki yang tidak habis boleh di simpan pada suhu bilik. Elakkan dari haba panas dan cahaya matahari. Tidak perlu simpan dalam peti sejuk.

Yang nak cuba, klik link yang aku sertakan ini.
➡️ Oxymel Khal In Sanivir ⬅️ Semoga bermanfaat. Selamat mencuba.

1 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. sedap rasa mint dan cepat lega batuk selesema.....best

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama