Berkesan ke Vitamin C Serum Annona ni?

I love Annona.
Jika anda mencari penyelesaian kulit yang cepat, dalam masa 24 jam, 3 hari atau 7 hari, saya tidak beri jaminan melalui Vitamin C Serum (VCS). VCS ini mula kerja dari bawah. Ia bekerja berperingkat. 

Ia akan teropong kat kawasan kulit mana yang paling bermasalah, dan ia akan pergi situ dahulu.

Fasa yang pertama ia akan menyembuhkan luka atau trauma pada kulit anda terlebih dahulu. Trauma ini boleh jadi akibat jerawat, luka kena pisau, kulit kena sunburn, kulit rosak pakai produk merkuri atau kulit melepoh kena air panas. Ia akan menutup luka tanpa hampir meninggalkan parut. Almost perfect. Itupun jika anda bertindak awal dan rajin sapu untuk merawat.

Masuk fasa ke 2, ia bantu accelerate cells renewing process atau mempercepatkan proses pembaharuan sel setiap 28-30 hari. Fasa ini, anda akan mula perasan kulit jadi lebih sihat, bersih dan jerawat pun kurang menyinggah.

Fasa ke 3, semua nutrien lengkap masuk dalam kulit dah. Makin lama makin serasi. Makin lama makin berseri. Penjagaan ada. Protection dengan sunblock pun ada. InsyaAllah. Kulit terpaksa cantik. Kos merawat pun dah berkurang. Cuma kos maintenance aje setiap 1 atau 2 bulan sekali.

Kredit : Puan Ony Nurhusni
Co-Founder Annona (Ahli Farmasi Bertauliah)


Dah lebih 3 minggu (masih dalam fasa pertama) aku guna VCS ni. Dan memang ya, seperti petikan artikel di atas, serum ini mampu merawat masalah kulit rosak akibat salah pakai produk.

Dipipi aku berdekatan hidung, tiba-tiba jadi kering dan berkuping. Nak kata kurap atau panau, bukan. Aku sampai ke klinik di sebabkan masalah ni. Dan selepas itu ini dengan doktor akhirnya dapat juga punca sebenar masalah.

Bila aku sapu pelembap, benda tu tak lah ketara sangat. Dan jika aku tersalah guna pelembap, benda tu akan jadi merah dan terserlah setompok di muka. Aku memang amat berhati-hati dengan skincare yang akan aku guna. Tak boleh sebarangan. Akan timbul alahan. 

Dan alhamdulillah, akhirnya aku dah jumpa produk yang betul dan boleh merawat. Hampir 80% alahan aku dah hilang. Hope wajah aku akan kembali sihat dan bertambah jelita. 😍


Di bawah ni aku kongsikan sedikit apa specialnya VCS.

✔️ Membantu galakkan proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (sesuai untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak akibat salah pakai produk).

✔️ Bantu untuk tanggalkan sel kulit mati. Buat kulit lebih sihat bermaya (sesuai untuk masalah jeragat, sun burn atau kulit kusam).

✔️ Bantu haluskan tekstur kulit (sesuai untuk masalah liang pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa)

Harga - RM39/5ml & RM90/15ml.

Instagram 

Facebook 

HOTLINE : 010-8424243 

Website 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!