WORDLESS WEDNESDAY : DEMI CINTA INI, JATUH POKOK EPAL PUN TAK PER..

7 ulasan:

  1. @ Sabihah , masih adakah insan yg sanggup panjat pokok epal utk saya..hehe..sweet giler kartun nih..sampai lebam2 utk sebiji epal..

    BalasPadam
  2. beli kan kat supermarket pun payah..ni kan nak panjat !

    BalasPadam
  3. assalam...lukisan zack...huhuhu.kiut miut kan...masa cintan-cintun semua sanggup...

    Entri baru : ►Events : # Wordless Wednessday

    BalasPadam
  4. @ honey amour, itulah namanyer tgh angau bercinta. Hanya mereka yg angau sahaja merasa betapa bestnyersaat indah tu.. hehe..

    BalasPadam
  5. @ ►AdamXis, yer lukisan zack byk yg sesuai utk wordless wednesday ni...eh awak sanggup ker panjat pokok epal tu..hehe...

    BalasPadam
  6. as salam..
    hehe. kalau ada yang sanggup buat begitu, moga kepada-Nya, begitu juga..
    ameen..

    =)

    BalasPadam

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

DISCLAIMER

Ini adalah blog peribadi. Sebarang PRINT SCREEN adalah dilarang kecuali dengan kebenaran penulis.
Penulis tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli, secara sengaja atau tidak sengaja. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah jika terdapat maklumat tambahan, bukti atau fakta yang lebih sahih.
TERIMA KASIH.