7 ulasan:

  1. hihi comel jerr kan :)

    BalasPadam
  2. tiada hajat sekarang ahaha

    BalasPadam
  3. @ nurul nadia nasir , kalau cam tu, saya pun nak mintakat Jin Labu Sayung tu, kereta MYV terbaru sebijik. hehe..

    BalasPadam
  4. @ efa, bila dah ada nanti, sila tinggak komen kat blog ni yer, mana tahu Jin nak bagi ker..hehe..TQ for your komen..

    BalasPadam
  5. alololo meh i buat kan nk.hehee

    BalasPadam
  6. as salam..
    adei..
    apa maksud tu. tunaikan hajat oleh aladdin dalam botol? huhu

    BalasPadam
  7. @ Подтверждаю, sekadar borak kosong. Byk maksud yg tersirat tu..

    BalasPadam

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

DISCLAIMER

Ini adalah blog peribadi. Sebarang PRINT SCREEN adalah dilarang kecuali dengan kebenaran penulis.
Penulis tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli, secara sengaja atau tidak sengaja. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah jika terdapat maklumat tambahan, bukti atau fakta yang lebih sahih.
TERIMA KASIH.