Assalam dan hai. 😊

Memilih supplement untuk anak adakalanya agak mencabar. Jika anak sulung suka jenama A, tidak semestinya yang bongsu pun suka. Benarlah citarasa setiap manusia berbeza. Begitulah cabaran yang sis hadapi setiap kali beli supplement.

Dengan penuh rasa kasih sayang pilih dan beli. Bawa pulang dengan rasa gembira di hati nak bagi Hud makan. Seronok Hud lihat kakak dan abang kunyah sambil menanti giliran dia sampai.

"Eee, tak sedap. Masam."

Sempat la 2 kali dia kunyah. Terus diluahnya. Termenung sejenak sis, berfikir brand apa lagi sis nak cuba untuk Hud. Sis ambil dan kunyah sebiji, memang agak masam untuk Hud yang berumur 4 tahun.

Sehinggalah beberapa minggu lepas, sis berpeluang untuk mencuba Chewies. Alhamdulillah. Hud suka Chewies Immunolicious Gummy Perisa Strawberi. Tak terlalu manis dan tak terlalu masam. Taste as sweet as candy. Yummylicious!

Chewies Immunolicious Suplemen Kanak-kanak mengandungi Wellmune®, beta glukan semulajadi yang dipatenkan bagi meransang pertumbuhan imunisasi dan juga mengurangkan masalah jangkitan demam dan selsema.


Dos harian yang disyorkan adalah 2 Gummy Chewies untuk kanak-kanak dan 4 Gummy Chewies untuk dewasa. Chewies Immunolicious (Gummy) diperkaya dengan Wellmune® – gluco polysaccharide yang berasal dari yis proprietari – yang bertindak sebagai penggalak semula jadi sistem imunisasi kanak-kanak dan orang dewasa. Ada tiga perisa Mega-Mango, Super-Strawberry dan Ultra-Orange.

Kepada mummy dan father yang tercari supplement buat kids, korang boleh cuba Gummy Chewies ni. Mana nak beli? Boleh didapati di Guardian, Watsons dan farmasi terpilih. Selamat mencuba ye. 


4 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. kalau dah dijual di farmasi memang bagus la supplement ni :)

    BalasPadam
  2. Anak kita pun suka makan Chewwies ni, nanti nak belikan dia yang baru ni.

    BalasPadam
  3. nanti nak cuba beli dekat anak juju abg Qi tu cuba belajar mkn cara mcm ini, nampak mudah nak praktik ke mana sahaja kan. TQ sharing sis eiza.

    BalasPadam
  4. anak sy pun suka makan sampai kena sorok..hehe

    salam kenal dari www.umifuzy.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama