Azyma Care Clay Body Wash

"Mama, tengok pipi Hud ni. Naik merah setompok. Macam kena kudis."

Berlari Yaya dan Hud mencari aku di dapur. Masa tu aku minta tolong Yaya mandikan Hud sementara aku nak siapkan dinner.

Aku belek pipi Hud. Hurm, macam iya. Setompok kecil. Dan dihujung bulatan berwarna merah gelap. Kurap ke? Atau apa? Teruk ni kalau kena kudis atau kurap di muka. Takkan nak letak ubat cap kaki tiga dimuka? Kesan ubat tu boleh tahan penangannya.

"Yaya, ambil Body Wash Azyma Care." Itu sahaja yang aku tekad dan tak ragu-ragu nak ikhtiar. Aku teringat Ben Ashaari selalu share kalau terkena gatal-gatal atau alahan kulit, dia mesti sapu dan biar seketika.

"Nah."

Aku picit sedikit body wash tu ke jari. Sapu terus ke pipi Hud yang bermasalah. Sambil sapu sambil buat bulatan kecil berulang kali. Semoga segala nutrisi yang ada diserap sepenuhnya ke kulit.

"Okay. Mama dah letak sebagai ubat. Biar sat. Nanti baru kita cuci. Hud jangan lap tau. Duduk sini tengok tv. Yaya, tengokkan adik."

Aku sambung kerja yang tertangguh tadi. Nasi Goreng Ayam untuk makan malam. Lebihan isi ayam goreng kunyit tengahari tadi aku carik kecil. Kemudian masukkan ke dalam campuran carrot, kentang dan telur yang dah sedia menanti di dalam kuali. Kacau rata. Biar mesra sebati. Ketung ketang la bunyi sudip berlanggar dengan kuali.

Anak aku memang suka nasi goreng sebab senang di makan. Dan aku pun suka masak nasi goreng sebab tak perlu lama-lama di dapur.

Berbalik pada cerita Hud, setelah hampir sejam lebih aku biarkan body wash tu di pipi Hud, macam magik alahan tu hilang sepenuhnya. Alhamdulillah

Bermula dari kejadian tu, mandi petang mesti aku mandikan Hud dengan Clay Body Wash Azyma Care. Nak jimat punya pasal. Hahaha... Rasa puas bila dah protect wajah dan badan Hud. Rasa bersih dan dilindungi. 

Biasalah, budak-budak ni lasak dia, penat dilarang. Sampai kucing aku pun berlari main 'cilut cak' bila nampak Hud berlari kejar mereka.

Azyma Care Clay Body Wash

Kejadian alahan pada wajah Hud tu terjadi beberapa bulan yang lepas. Sebenarnya, dah lama aku berkenalan dengan Clay Body Wash Azyma ni. (Tekan link berwarna hijau untuk baca kisah pertama kali aku jatuh cinta dengan si Clay.)

Clay Body Wash Azyma Care merupakan produk hasil keluaran syarikat 100% bumiputra Islam di Malaysia. Mempunyai Ahli Penasihat Syariah yang memantau perjalanan dan produk syarikat bagi memenuhi piawaian halal dan berlandaskan syarak. Mendapat pengikhtirafan dari pakar kulit  "Dermatologist Tested", "Mild and Gentle" dan "Suitable For Sensitive Skin".

5 BAHAN UTAMA
Azyma Care Clay Body Wash

Tanah Liat Kaolin - Tanah Liat Kaolin asli yg bermutu tinggi khusus untuk penjagaan kesihatan semua jenis kulit. Juga mampu menyerap lebihan minyak di kulit muka dan badan menjadikan kulit lebih halus dan lembut.

Chamomile - Chamomile secara semulajadi menjadikan kulit yang terasa lembut, bersih, sihat, dan juga boleh melegakan keradangan pada kulit.

Lavendar Oil - Aroma kesegaran lavender memberi kesan yang menyenangkan pada tubuh dan secara semula jadi melegakan ketegangan.

Timun - Mengekalkan penghidratan air dalam kulit dan membantu badan membuang toksin secara semulajadi dan mengekalkan kulit yang sihat.

Lidah Buaya - Termasuk beta karotena, vitamin C dan E yang boleh membantu meningkatkan kesihatan semula jadi kulit dan mengekalkan kesegaran kulit dari terhidrat.

5 KELEBIHAN AZYMA CARE CLAY BODY WASH

Antara kelebihan Azyma Care Clay Body Wash ni,

• Mencerahkan kulit

• Melembabkan kulit

• Menghilangkan parut kudis dan luka

• Menyembuhkan luka, menghilangkan rasa gatal dan melegakan rasa gatal/sakit akibat gigitan serangga

• Menghilangkan masalah bau badan secara efektif

Azyma Care Clay Body Wash

JOM JADI USAHAWAN ONLINE DENGAN PENDAPATAN TANPA HAD

Anda tiada sebarang modal? atau
Anda mempunyai sedikit modal? atau
Anda ingin mencari wang tambahan? atau
Anda mencari pekerjaan sampingan? atau
Anda ingin menceburi bidang perniagaan sepenuh masa?

Jika jawapannya 'YA', anda patut hubungi 010-5550647 (Faten) dan 03-27026593 & 03-27026592 (waktu pejabat sahaja)

Basic + Commission tanpa had.
Bahan pemasaran, Handphone dan latihan disediakan. Layari www.azymacare.com

2 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. AzymaCare memang best . Sal guna seisi keluarga . Memang kurang kan kegatalan dan bila guna secara konsisten , lama kelamaan akan hilang . Berbaloi sangat guna

    BalasPadam
  2. singgah dan follow sini dari ka academy :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama