iRehab Physiotherapy & Stroke Rehabilitation Centre, Subang Jaya

Gelombang ke 3 Pandemic Covid19 yang kian tersebar semula hampir ke seluruh Malaysia belum menampakkan graf penurunan. Sesuatu yang tak pernah aku jangkakan. Tak pernah aku terbayang, kesan yang terpaksa di hadapi. Banyak kluster baru muncul dan hingga sampai satu tahap, aku dah malas nak ikuti perkembangan kluster terkini. 

Aku just tetap pakai mask ketika perlu keluar. Guna hand sanitiz sebelum sentuh objek di tempat awam. Dan tetap jaga jarak sosial. Elakkan berkunjung ke tempat yang ramai orang. Ini perjuangan kita sebagai rakyat dalam normal baharu kehidupan. 

Pihak hospital juga dah mula kurangkan kehadiran pesakit ke hospital. Selagi ada cara alternative lain, mereka lebih sarankan pesakit untuk guna cara tersebut. Seperti kes my mum, sepatutnya dia di masukkan ke hospital. Tetapi selepas berbincang, doctor sarankan my mum duduk di rumah, makan ubat ikut waktu yang di tetapkan dan hanya perlu hadir semula ke klinik kerajaan terdekat untuk lihat perkembangan terkini. 

iRehab Physiotherapy & Stroke Rehabilitation Centre, Subang Jaya

Rawatan susulan rehabilitasi adalah satu keperluan buat pesakit strok dan pesakit yang perlu jalani rawatan fisioterapi. Ini bagi memastikan sistem peredaran darah berfungsi dengan baik, membantu mengembalikan dan memastikan setiap fungsi fizikal pesakit berada pada tahap sebaik mungkin. 

iREHAB, mereka amatlah berharap anda dapat meneruskan sesi rawatan seperti yang di syorkan kerana rehabilitasi adalah keperluan terutamanya selepas strok. Disebabkan pandemic ini, anda mungkin menghadapi kesukaran untuk menghadiri sesi rawatan physiotherapy, occupational therapy dan speech therapy kerana semua hospital terutama hospital kerajaan perlu mengurangkan pesakit yang hadir untuk rawatan pada satu masa. 
iRehab Physiotherapy & Stroke Rehabilitation Centre, Subang Jaya
iREHAB menawarkan pakej rawatan dengan harga terendah untuk anda supaya anda masih boleh menghadiri sesi rawatan dengan kerap untuk membantu penyembuhan anda. 

Anda hanya perlu tunjukkan kad temujanji hospital anda dengan tarikh yang anda hadiri atau perlu hadiri untuk mendapat harga diskaun ini. 

Makluman lanjut mengenai pakej rawatan ini, pesakit boleh rujuk di laman sosial iRehab atau terus hubungi pihak iRehab untuk membuat temujanji : 

Contact : 012-9061690/0179880324 

iRehab Physiotherapy & Stroke Rehabilitation Centre, Subang Jaya 

iRehab merupakan one-stop centre (pusat sehenti) yang beroperasi di Subang Jaya. Pusat ini telah ditubuhkan pada Januari 2010. Puan Zalilah merupakan founder dan CEO bagi iRehab yang mempunyai 20 tahun pengalaman di dalam perkhidmatan rehabilitasi. IRehab merupakan pusat rawatan fisioterapi yang menyediakan rawatan susulan kepada pesakit terutamanya pesakit strok untuk membantu pesakit supaya anggota badan pulih dan berfungsi seperti sebelumnya. Antara rawatan susulan yang dijalankan di iRehab : 

• Lokomat Therapy 
• Physioterapy 
• Occupational Therapy 
• Speech Therapy 
• 24 Hours Nursing Care 
• Transportation Services 

iRehab Physiotherapy & Stroke Rehabilitation Centre, Subang Jaya

14 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. Wahh bagusnya bila ada tempat camni kan. Boleh bantu pesakit strok untuk recover. Nanti nak rekemen kepada mereka yang memerlukan.

    BalasPadam
  2. bagus juga kan pusat rehabilitasi ni. keadaan fizikal pesakit strok dah tak macam dulu, kena banykkan exercise dan pusat mcm ni banyak membantu

    BalasPadam
  3. hanya ada satu cawangan sahaja ye.harapnya bolehlah tambah lagi cawangan lain supaya dapat memudahkan pesakit strok yang lain untuk dapatkan rawatan irehab ni

    BalasPadam
  4. bagus ada pusat rehab macam ni boleh fokus dalam proses recover

    BalasPadam
  5. Bagus ada pusat sehenti irehab ni. Alternatif pada yang tak sanggup nak tggu lama di hospital. Harap lbh byk cawangan pada masa akan dtg.

    BalasPadam
  6. Thank you for sharing this. I'll spread the info to those who might need it.

    BalasPadam
  7. Thanks for sharing this good information especially part how to reduce the risk of terkena stroke.. Good reminder for myself too..

    BalasPadam
  8. Kawan Sis ada update mengenai ni, dia ada hantar ayahnya ke sini sebab strok, dari feedback dia nampak bagus layanan dan servisnya.. bukan senang nak jumpa pusat rawatan macam ni khas untuk strok kan...

    BalasPadam
  9. Kalau kat johor ada kan senang. Suami da lama tak pegi fisio. Biasalah gov nk appointment lambat tunggu turn. Smpai dia malas nak pegi. Lutut ligamen probs lepas eksiden. Untung sgt mereka yg dpt servis luar

    BalasPadam
  10. This will be beneficial for those who need this rehab service. God bless frontliners who help a lot during this pandemic.

    BalasPadam
  11. Bagus perkhidmatan iRehab nie, tambah-tambah dengan keadaan sekarang. Moga dipermudahkab urusan kita semua.

    BalasPadam
  12. Bagusnya ada irehab ni.. Memudahkan pesakit stroke mendapatkan rawatan dan tak perlu tunggu lama

    BalasPadam
  13. Bagus betul pihak iRehab ni buat pakej harga rendahmacam ni. Memudahkan orang2 yang terjejas semasa covid untuk terus mendapat rawatan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama