Cuti sekolah ni, konfem mak ayah dah plan, mana nak bawa anak bercuti. Kalau tak bawa bercuti pun, paling tidak pasti dah plan nak bawa anak sekadar 'jalan-jalan tengok alam'. Tak lah anak bosan asyik lepak dalam rumah saja kan.

Thru my pengalaman, pastikan anak-anak dah makan sebelum memulakan perjalanan. Banyak kelebihannya. Tak perlu kita bersesak di restoran makanan, anak tak meragam dan program 'jalan-jalan tengok alam' kita berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah. 

Selamat bercuti korang. 



Post a Comment

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Lebih baharu Lebih lama