Super Mom! #Welcome School Holiday!




Cuti sekolah ni, konfem mak ayah dah plan, mana nak bawa anak bercuti. Kalau tak bawa bercuti pun, paling tidak pasti dah plan nak bawa anak sekadar 'jalan-jalan tengok alam'. Tak lah anak bosan asyik lepak dalam rumah saja kan.

Thru my pengalaman, pastikan anak-anak dah makan sebelum memulakan perjalanan. Banyak kelebihannya. Tak perlu kita bersesak di restoran makanan, anak tak meragam dan program 'jalan-jalan tengok alam' kita berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah. 

Selamat bercuti korang. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

DISCLAIMER

Ini adalah blog peribadi. Sebarang PRINT SCREEN adalah dilarang kecuali dengan kebenaran penulis.
Penulis tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli, secara sengaja atau tidak sengaja. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah jika terdapat maklumat tambahan, bukti atau fakta yang lebih sahih.
TERIMA KASIH.