Tanda-tanda dalam diri kita, masih ada IMAN. - Eiza GreenAppleKu

Tanda-tanda dalam diri kita, masih ada IMAN.


Salam buat semua. Lama aku tak update blog kesayangan aku ni. Aku sibuk. Sibuk dengan tugasan harian. Terkejar ke sana terkejar ke situ. Tak cukup tangan, kaki pun aku gunakan. Hee..

Terpanjang pula mukadimah aku. Aku kalau berpeluang menulis, gitulah jadinya. Tadi, sambil tunggu azan Isyak, aku layan ceramah daripada Ustaz Shamsuri Hj Ahmad. Semasa dia sebut, macam mana kita nak tau yang kita ni, ada iman ke tak? Aku kerut dahi. Macam mana ye.

Katanya, kita tengok. Sampai tahap mana kita takut kat Allah.

Itu sahaja perkongsian aku kali ini. Sebelum terbang ilmu yang baru aku tahu, ada baiknya aku abadikan disini.

Have to go. Dating with mss. ;-)


3 ulasan

irdina ilham berkata...

Camtu ekk.. tp sejauh mana kita takut ngn Allah. Wat dosa pun xkesah... solat slalu lewat. Moga Allah bg kesempatan kte bertaubat

ubai ismail berkata...

nice entry kak eiza.

ubai tak follow sini lgi eh.. hehe..done follow ^^

kataubaid.blogspot.com

GreenAppleKu.com berkata...

irdina ilham : Kak eiza aminkan ye. Amin.

ubai ismail : Ubai, ya geng penang. Selalulah melawat blog kita yang jarang update. Bawa geng sekali ye. tq.

GreenAppleKu.com. Dikuasakan oleh Blogger.