WORDLESS WEDNESDAY : GREENAPPLEKU DI KISAH CINTA KITA (KLIK UNTUK BACA CERPEN SAYA..)

6 ulasan:

  1. @ suffer8zine , memang cumel dan hanya utk baby jer. Yg bukan baby tak leh buat camtu kecuali bila dah sah jadi suami isteri..hehe..

    BalasPadam
  2. cumelnya baby tu...kasih syg...;)

    BalasPadam
  3. awk, sorry off topik.. ada banner x?

    BalasPadam
  4. @ aiEz, memang comel sgt. rasa cam nak cubit2 pipi montel tu. :) salam perkenalan dari saya.

    BalasPadam
  5. @ Firdaus Kasim , tak per, no hal. Tapi saya takder banner lah. :(

    BalasPadam

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

DISCLAIMER

Ini adalah blog peribadi. Sebarang PRINT SCREEN adalah dilarang kecuali dengan kebenaran penulis.
Penulis tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli, secara sengaja atau tidak sengaja. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah jika terdapat maklumat tambahan, bukti atau fakta yang lebih sahih.
TERIMA KASIH.