BILA GAMBAR BERBICARA..WORDLESS WEDNESDAY.. - Eiza GreenAppleKu

BILA GAMBAR BERBICARA..WORDLESS WEDNESDAY..




10 ulasan

Mylady berkata...

Gambar atas, paling depan tu, macam samseng kampung dusun ja..hehehe

Подтверждаю berkata...

as salam..
wah! rakan sekerja..happening

=)

er..rakan2 yang kat belakang tu..sebijik fiil macam rakan sekerja saya. haha

>_<

comel quote bawah tu. nek gemuk juga. haha~ berusaha! berusaha!

http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/06/wordless-wednesday-gelak-demi-miley.html

GreenAppleKu.com berkata...

@ Mylady, mana lak samseng kampung dusun, tu samseng kampung pisang agaknyer..hahaha..

GreenAppleKu.com berkata...

@ Подтверждаю, mereka semua memang happening dan selalu buat saya pening..haha..

Bila dah tension sgt dengan kerja2 arkitek, itulah salah satu cara mereka utk hilangkan tekanan. Pepa pon i'm happy to be there with them..hehe..

delarocha berkata...

yg tgh tgh tu cantik, huhuhu

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

mak suka part make me thing make my friend fat tu.. hahaha i likeee haha

Solihin Zubir berkata...

err.. yg 2 org lelaki kt blkg tu watpa? haha..

GreenAppleKu.com berkata...

@ delarocha, yg tgh2 tu kamera trik jer tu. Jgn mudah terpedaya dengan kamera trik..hehe..

GreenAppleKu.com berkata...

@ ADZA IRDAWATI aka MAK DARA, sebagai sahabat sejati, kita haruslah bersatu dengan kwn2 kita kan..kan..kan.. hahaha..

GreenAppleKu.com berkata...

@ Solihin Zubir , yang kat belakang tu dah terkena 'sawan melepaskan tension'.. Doa saya moga mereka cepat sembuh.

GreenAppleKu.com. Dikuasakan oleh Blogger.