10 ulasan:

  1. Gambar atas, paling depan tu, macam samseng kampung dusun ja..hehehe

    BalasPadam
  2. as salam..
    wah! rakan sekerja..happening

    =)

    er..rakan2 yang kat belakang tu..sebijik fiil macam rakan sekerja saya. haha

    >_<

    comel quote bawah tu. nek gemuk juga. haha~ berusaha! berusaha!

    http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/06/wordless-wednesday-gelak-demi-miley.html

    BalasPadam
  3. @ Mylady, mana lak samseng kampung dusun, tu samseng kampung pisang agaknyer..hahaha..

    BalasPadam
  4. @ Подтверждаю, mereka semua memang happening dan selalu buat saya pening..haha..

    Bila dah tension sgt dengan kerja2 arkitek, itulah salah satu cara mereka utk hilangkan tekanan. Pepa pon i'm happy to be there with them..hehe..

    BalasPadam
  5. yg tgh tgh tu cantik, huhuhu

    BalasPadam
  6. mak suka part make me thing make my friend fat tu.. hahaha i likeee haha

    BalasPadam
  7. err.. yg 2 org lelaki kt blkg tu watpa? haha..

    BalasPadam
  8. @ delarocha, yg tgh2 tu kamera trik jer tu. Jgn mudah terpedaya dengan kamera trik..hehe..

    BalasPadam
  9. @ ADZA IRDAWATI aka MAK DARA, sebagai sahabat sejati, kita haruslah bersatu dengan kwn2 kita kan..kan..kan.. hahaha..

    BalasPadam
  10. @ Solihin Zubir , yang kat belakang tu dah terkena 'sawan melepaskan tension'.. Doa saya moga mereka cepat sembuh.

    BalasPadam

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!