mari bertekak : KENAPA PEREMPUAN BILA FRUST MESTI MENANGIS SEDANGKAN LELAKI BILA FRUST MESTI TERMENUNG ?




Bukankah lelaki kalau frust jadi kuat makan...lelaki termenung sebab frust kerana memikirkan banyaknya duit yang telah di laburkan dan duit tersebut telah terbang melayang pada cik awek tu. Tup2 clash. Haha.. 

Perempuan menangis sebab baru tersedar diri di tipu dek kasanova otai....

Ish.. jahatnya kamu, jahatnya kamu (sambil nyanyi lagu JAHAT-STACY)


13 ulasan:

  1. haha,,frust menonggeng mcm mane plak yer ?? hehe

    BalasPadam
  2. hahaha...t'baek lah bab t'menung tuh....melayang duit aku..hehe

    BalasPadam
  3. perempuan hatinya ibarat kaca..!!

    BalasPadam
  4. @ Ujang, mana ada kaca dalam hati perempuan, kristal ada ler..haha..

    BalasPadam
  5. @ Sophie, tu frust tahap kritikal tu.. better sophie g ambil wuduk dan bawa bertenang. Ingat Allah byk2, moga tidak terjadi tindakan di luar kawalan.

    BalasPadam
  6. @ nikaviolet, melayang duit kau.. haha..

    BalasPadam
  7. perempuan tak akan menangis kalau lelaki jaga baik2 diri seorang perempuan, tak menipu, tak curang dan tahu menghargai pengorbanan dirinya. Nak cari lelaki jujur cukup susah walaupun ada .... tapi tak ramai .... hu hu

    Dan lelaki tidak akan termenung bila kecewa bila dia anggap pemberian dia sebelum ini adalah ikhlas! Ramai lagi wanita baik dan jujur kat luar sana

    BalasPadam
  8. lelaki termenung sebab memikirkan nak buat apa lepas nie... hahaha...



    sarapan apa pagi td ???
    > http://solomolo.blogspot.com/2011/04/pagi-yang-kenyang.html

    BalasPadam
  9. Mahunya orang pompuan tak menangis kalau dia tersedar ditipu kasanova. Kalau dia tak nangis, bermakna dia tuh kasanovi! :-p

    BalasPadam
  10. lelaki termenung sebab pikirkan camne nak ngorat si Milah yang jadi pilihan hati selepas baru break up dgn ex?? =p

    BalasPadam
  11. @ Logorithm, Kasanovi ? Haha..memang pasangan yang sama serasi. Kasanova vs kasanovi.

    BalasPadam
  12. @ Jejaka Terhangat, patah tumbuh hilang berganti.. semangat yang patut ada pada orang yang tgh frust.

    BalasPadam
  13. klu still young couple blh tahan lgla..xdela termenung sgt tp klu dah lame giler kapel..mmg termenung hbsla..huhu..

    BalasPadam

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!