'LEGGING' FESYEN TERKINI PILIHAN WANITA. KETAT LAGI MELEKAT !


Rasanya tidak perlu letak gambar pun, ramai tahu bagaimana rupa dan bentuk cik legging nih. Ketat dan melekat!


Saya pun tidak terkecuali untuk melihat betapa ramainya peminat legging yang semakin hari semakin bertambah. Hinggakan, wanita yang bertudung pun tidak terkecuali mengayakan legging dengan shirt yang labuhnya betul-betul paras punggung! Just bayangkan, terdedahnya bentuk kaki yang slim lagi seksi. Nampak kelakar pun ada, malu pun ada. 


Hendak pula, modelnya yang mempunyai susuk tubuh tembam. Berketul di sana dan sini. Dan tanpa segan silu berlenggang mak limah ke kedai runcit berdekatan. Pak Iman pun terpandang dua kali di buatnya!  


Jejaka yang nakal, mula tersenyum membayangkan perkara yang terdedah menjadi santapan percuma mata mereka. Isshh, kalau kena gangguan seksual, siapa yang harus di persalahkan.


Oleh itu, terutamanya mereka yang bertudung, nak pakai legging tu pakailah dengan cara yang betul. Baju sepatutnya dilabuhkan ke paras lutut. Lagi cun kalau anda gayakan dengan jubah. Cantik!


Cara berfesyen kita sekarang ni makin menjerumus ke arah pembukaan aurat ! Tudung makin di pendekkan, seluar makin diketatkan, kolar makin dilabuhkan, ehm..lepas ini apa lagi ya. Sama-samalah kita tunggu perkembangan fesyen terkini.



Ulasan

Abang Zam berkata…
susah jadi anak gadis ni..kalau kena rap cakap lelaki yang gatal..walhal,gadis sndiri yang berpakaian mcm tu..

abang tgk pun boleh terbeliak
pena rozie berkata…
Rozie pernah tengok org mcm ni. Pakai baju lepas punggung, pakai legging, pakai tudung lagi tp pergi tabung haji. hi..hi..hi...
Solihin Zubir berkata…
pling benci kalau tertengok pompuan yg berlemak, tp stil nk pkai legging ketat2..
uii.. cam dugong..
camtu punya rupa pon stil xnk tutup aurat.. haish..
GreenAppleKu.com berkata…
@ Solihin Zubir, komen awak dpt saya gambarkan..hahahaha...dugong. Nakal lah awak nih. tak baik tau.
GreenAppleKu.com berkata…
@ Abg Zam, aiii sihat abg zam ari nih, saya dah letak bloglist abg zam dlm bloglist saya. Tak yah nak buat apa2 entri pun. Saya tlg ikhlas. Legging punya penangan memang buat ramai yg terbeliak mata.
GreenAppleKu.com berkata…
@ pena rozie, tanpa segan silu mereka ke tabung haji yer..ish..ish..kita pula yg rasa segan dan malu.
AkuAnakMuda... berkata…
Malaysia Boleh!!!....
~mrs azmi~ berkata…
masa g indon last year banyak borong legging ngan baju yang labuh sampai paras lutut.

tapi bila dah balik time nak pakai tu rase tak selesa.. belum kuar rumah dah terasa banyak mata pandang tak elok..

terus pakai utk kat rumah je sume
gadisBunga berkata…
this lately saya mmg panas mata tgk pompuan pakai seksi. saya pun dah 2 minggu asyik pakai baju kurung je. hu~
GreenAppleKu.com berkata…
@ mrs azmi, memang tak selesa tapi kenapa mereka selesa bila ada mata yg memandang. ( Dugong..still gelak guling2 ngan ayat Solihin)
GreenAppleKu.com berkata…
@ gadis bunga, baju kurung lagi seksi!! hehe..
budak kampung berkata…
jangan salahkan kami kaum lelaki hehehe...kami cume melihat ape yang didepan mate adesss

kalau x malas,singgahla
kuasa seorang wanita
kopi lincahkan sperma??
manjeamusyuk berkata…
terlambat komen..huhu

apa2 pn, sy memang benci tengok ppuan bertudung singkat, pakai baju ketat @ pakai legging.

betul2 sakit hati! rase nk pegi cabut je tudung dia! memalukan agama Islam!

Self-Rewards

NetKL Network

Catatan popular daripada blog ini

CERPEN : NAFAS CINTA INSYIRAH

D'FOLIA MENJADIKAN WANITA LEBIH BERSERI DARI DALAM

AYAH GAY MALAS BEKERJA

DATO' HARON DIN, PUSAT RAWATAN DARUSSYIFA'