THAT THING YOU DO - Eiza GreenAppleKu

THAT THING YOU DO



Nama Band THE WONDERS bukan wonder girl. Lagu yang sedap di dengar dan mengimbau nostalgia zaman 60'an. Mendengar muzik dapat memberi ketenangan pada minda. Asalkan muzik itu tidak melalaikan kita dari melaksanakan tanggungjawap sebagai hamba Allah SWT. 


Ada yang suka dengar nasyid, ada yang suka dengar slow rock, ada yang suka dengar rock, ada yang suka dengar heavy mental, ada yang suka sentimental jer. Hati yang gundah gulana dapat di tenangkan dengan mendengar muzik. Sangkut dalam trafik jem, dapat di bawa bersabar dengan mendengar muzik. 


Rasa insaf timbul dengan mendengar muzik. Nak pula lagu yang di putarkan tu betul-betul kena pada diri anda. Dengar muzik boleh, tapi jangan sampai lupa diri 

3 ulasan

Jejaka Terhangat berkata...

ada orang pertikaikan music maher zain..cam biasa la, teori konspirasi..katanya sbrnya maher zain tu pon illuminati la..ape2 je la..dah yg menyedihkan, ramai org melayu kita pecaya ngn bnda cmtu..

Lizzie Yasmin berkata...

kadang kadang suke jgk dgr lagu jenis nie.. time nak relax dan rasa tenang.. hehehe... biar lar orang cakap aku kuno pun.. asal aku suke.. hehehe

GreenAppleKu berkata...

Khas utk Jejaka Terhangat : Lain orang lain teorinya. Sifat ingin tahu manusia tak perlu kita pertikaikan lagi. Sesuatu yang baik kita jadikan rujukan. Yang tak baik dijadikan contoh dan panduan. Just make it simple asalkan perkara tersebut tak salah di sisi agama dan negara.

Lizzie : Siapa kata kat awak kuno tu. Meh sini nak denda makan epal hijau 100 biji. Hahaha..

GreenAppleKu.com. Dikuasakan oleh Blogger.