My Instagram

HATIKU...HANCUR!

SUMBER : ROY GUN

Baru aku tahu kenapa dia tidak punya ramai kawan, rupa-rupanya dia begitu dan begini !!

Harapkan pagar, pagar makan padi...harap kawan, kawan makan kawan.

Terlajak perahu bisa diundur, terlajak kata atau perbuatan apa pun sudah tidak boleh di buat. Silap hari bulan dapat penampar jer. Nasi sudah menjadi bubur kecuali orang tersebut berani merendah diri dan membuang ego serta alasan yang tak masuk dek akal. 

Mohon maaf, tetapi adakah ianya mungkin terjadi ....

Adoi..huhuhu, pedihnyaaaaaaaaaaaaaa..


5 ulasan

Jejaka Terhangat berkata...

erkk...adakah..

GreenAppleKu berkata...

Ni konfem nak tanya..ADAKAH HATI GA HANCUR?..Hati GA okay jer. Setakat hari ini, alhamdulillah bahagia. Hati kartun tu ler JT. Cian kan kartun tu.

Jejaka Terhangat berkata...

bukan..sbnrnya nak tanya..adakah cik epal demam arini..?

lariiikkk...=p

tia of revenge berkata...

hmm.. hehe

GreenAppleKu berkata...

So kepada sesiapa yg tengah frust, boleh copy gambar kartun tu. Mana kamu nak lari JT, dunia blogger ni kecil jer..hahaha..

Tia : Macam-macam ada kan Tia.