HATIKU...HANCUR!

SUMBER : ROY GUN

Baru aku tahu kenapa dia tidak punya ramai kawan, rupa-rupanya dia begitu dan begini !!

Harapkan pagar, pagar makan padi...harap kawan, kawan makan kawan.

Terlajak perahu bisa diundur, terlajak kata atau perbuatan apa pun sudah tidak boleh di buat. Silap hari bulan dapat penampar jer. Nasi sudah menjadi bubur kecuali orang tersebut berani merendah diri dan membuang ego serta alasan yang tak masuk dek akal. 

Mohon maaf, tetapi adakah ianya mungkin terjadi ....

Adoi..huhuhu, pedihnyaaaaaaaaaaaaaa..


5 ulasan:

  1. Ni konfem nak tanya..ADAKAH HATI GA HANCUR?..Hati GA okay jer. Setakat hari ini, alhamdulillah bahagia. Hati kartun tu ler JT. Cian kan kartun tu.

    BalasPadam
  2. bukan..sbnrnya nak tanya..adakah cik epal demam arini..?

    lariiikkk...=p

    BalasPadam
  3. So kepada sesiapa yg tengah frust, boleh copy gambar kartun tu. Mana kamu nak lari JT, dunia blogger ni kecil jer..hahaha..

    Tia : Macam-macam ada kan Tia.

    BalasPadam

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!