GrabExpress dan PGMALL

PG MALL merupakan platform e-dagang pertama di Malaysia yang dilancarkan pada tahun 2017. Selain itu, ia juga merupakan platform tempatan yang mula dikenali oleh rakyat Malaysia dan masih mendapat sambutan yang baik sehingga kini. Biasa dengar Public Gold? Sedikit perkongsian info mengenai PG MALL. PG MALL adalah anak syarikat Public Gold yang mempunyai 20 cawangan di setiap negeri dalam Malaysia, Singapura dan Indonesia.

Grab Express dan PGMALL

PG MALL juga tersenarai di dalam top 3 sebagai platform tempatan e-commerce oleh Iprice insight report di https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/

Grab Express dan PGMALL

Berita gembira buat warga Klang Valley. PG MALL adalah e-dagang tempatan pertama yang berkolaborasi dengan Grab Express untuk servis penghantaran Express. Permintaan untuk perkhidmatan penghantaran Express meningkat terutama dari mereka yang tinggal di bandar utama. 

Dengan situasi terkini pendamik Covid19 yang masih di tahap membimbangkan, pembelian secara 'online' adalah salah satu solusi terbaik untuk memutuskan rantaian. 

Untuk permulaan, perkhidmatan Grab Express ini hanya terdapat untuk penjual dan pembeli yang tinggal di Klang Valley. Bagi aku kolaborasi ini adalah satu berita gembira buat aku sebagai pembeli. 

Sebagai contoh katakanlah suatu hari tu, kipas angin rosak. Anak-anak dah bising panas masa kelas online. Aku scroll PG MALL, kebetulan ada seller PG MALL berdekatan daerah tempat tinggal aku. Dengan menggunakan perkhidmatan Grab Express, tanpa perlu keluar dari rumah, kipas angin baru dah sampai. Dapat pula instant delivery sebanyak RM12 OFF bila aku guna Launching Promo.

Atau makanan dan kelengkapan anak bulus habis. Kau pula memang betul-betul terlupa. Takkan nak biarkan anak bulus korang kelaparan dan tak terurus. Shop now! terus klik PG MALL dan pilih Grab Express untuk penghantaran segera. 

Buat mereka yang tinggal diluar kawasan Klang Valley, jangan bersedih. Perkhidmatan PG MALL & Grab Express ini tetap akan di perluaskan ke negeri lain secara berperingkat. Stay safe. Stay at home. Semoga kita kekal tabah menghadapi dugaan pendamik Covid-19. 

Website: www.pgmall.my 

#PGMall #onlineshopping #shopping
#MalaysiaNo1ecommerceplatform
#ecommerceplatform #Shopnow
#Shoponline #Grabexpress

14 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. Wah dah tambah cara pembayaran. Bagus sgt ni

    BalasPadam
  2. Perghh bagus gila macam ni. Lagi pantas.. Takde tunggu brg lama kalau urgent nak guna

    BalasPadam
  3. Ini sudah bagus. Laju betul. Dah macam grab food. Cepat² la ada dekat Melaka pula. Best².

    BalasPadam
  4. Syok lah express cmni... Leh selalu beli...

    BalasPadam
  5. Laju betul. Nie yang buat semakin semangat nak shopping nie. Tapi macam dah lari bajet je bulan nie hahaha

    BalasPadam
  6. Oh maksudnyaaaaa dalam PG Mall ada Grab Express. So beli dan pilih penghantaran via Grab Express la kan? Ingatkan masuk apps Grab dan pilih PG Mall. Patutlah buka Grab Express takda pon PG Mall. RM 12 tu banyak diskaun. Nak jadi seller lah kat PG Mall. Macam best pula.

    BalasPadam
  7. Bagusnya lahaiii.. belanja harini, dapat barangnya pun harini.. tu yang teruja nak soping kannn..

    BalasPadam
  8. br tahu ada grab express.. senang la lps ni.. yg penting br kita options order brg

    BalasPadam
  9. Makin seronok nak shopping kat pgmall macam ni. Best tu discount dia banyak tu. Memang kena shopping ni

    BalasPadam
  10. Wah best lah, now order terus boleh terima barang dengan cepat.

    BalasPadam
  11. Great collaboration between PG Mall and Grab kan... wahhh ada discount and inilah masanya untuk check them out kan.. lagi2 9.9 is around the corner.. sure banyak deals yang berbaloi..

    BalasPadam
  12. wah bagus makin trusted Grab nanti! sebab dah ada company besar yang join venture. so bleh la gunakan pgmall tanpa was -was

    BalasPadam
  13. I love to shop in a PGMALL. It is one of the best online coupon site and its provide offers and deals.

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama