Salam ceria kepada semua. Perlu di ceriakan hari anda walaupun dalam hati ada hujan, ada taufan, ada ribut. Tiru macam saya, walaupun pagi ni keempat-empat penutup angin tayar kereta saya hilang untuk kali yang keempat, saya tetap cuba untuk menceriakan hidup ini. (Tah ler, mangkuk ayun mane yang curi, bukan mahal pun tapi nikmat kut mencuri nih..)

Ada pertanyaan dari Mohamadazhan dia nak join bloglist di GreenAppleKu, macam mana yer? Sebenarnya senang jer nak join bloglist di blog yang tak best ni. Cuma letakkan blog yang tak best ni, di bloglist blog korang. Dan sebagai menghargai saya akan letakkan blog korang dalam bloglist blog saya. Simple jer kan.

Dan kebanyakkan blog yang berada dalam bloglist saya ni, mereka yang terlebih dahulu meletakkan blog saya di dalam blog mereka, so sebagai tanda betapa saya menghargai, itulah hasilnya.

Bloglist LOVE tu tak der letak blog GreenAppleKu.com pun? Ehm..LOVE tu saya khaskan untuk blogger otai sebagai rujukan saya dalam mengharungi hari-hari saya sebagai seorang blogger. Peace.

(Rasa cam nak pasang CCTV jer, nak tengok muka orang yang curi penutup angin tayar kereta saya tu..grrrr!!!)



GreenAppleKu



P/S : JANGAN MENCURI SEBAB BERDOSA, KALAU ANDA RASA ORANG LAIN TAK NAMPAK KEGIATAN MENCURI ANDA ITU, EHM..ANDA SILAP SEBAB ALLAH NAMPAK, MALAIKAT KIRI DAN KANAN KONFEM DAH TULIS DALAM BUKU, HARI NI KAU CURI PENUTUP TAYAR KERETA ORANG...

EH, JANGAN LUPA SOLAT JUMAAT TAU, JIKA TERTULIS..

HARI NI PONTENG SOLAT JUMAAT SEBAB GI TONTON WAYANG NGAN AWEK!!



12 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. owh..gitu eh.
    bagus2 alang2 follow baik letak je kat bloglist kan?

    BalasPadam
  2. @ Mama, sila tinggalkan komen setelah blog yg tak best ni tersenarai dlm blog mama..peace..

    BalasPadam
  3. AAM dah lame letak blog GreenAppleKu kat bloglist AAM tp kat sini xde pun......(huhuhu....sedih x ayat ni,kuikuikui.)

    BalasPadam
  4. @ AkuAnakMuda, thousand sorry, mungkin guwe terlepas pandang. Okay dah masuk list dah. Rajin2 up date yer..

    BalasPadam
  5. senangnya nak join..tp syukur alhamdulillah onceitalk.com dah de dlm snarai greenappleku..

    TQ green..

    BalasPadam
  6. GA ... thanks ...kita dah ada kat bloglist awak! ehem...ehem nak minta tutorial bleh tak...camne nak wat bloglist macam GA ..."tunjukkan semua" ...ajar..ajar....

    Tq

    BalasPadam
  7. siannye..sapela yg tergamak curi tu ek..GA pki yg aloi ke yg getah biasa tu jer?

    BalasPadam
  8. @ Skype Crew, memula yang getah hilang, lepas tu guwe beli yang aloi (warna silver) sebab yang getah tak d jual di kedai spare part tu, hilang gak. Lepas tu beli yang aloi ( warna pink), tu pun hilang gak. Lepas ni nak g cari yang getah..tapi d mana yer?

    BalasPadam
  9. saya dah letak dalam exchange link saya..

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama