TUN MAHATHIR 

Pasti ramai ahli politik dan peminat Tun Mahathir gembira sebab Tun muncul dalam program tv, Inspirasi SITI. Sebelum tu, jika anda ingin melihat gambar Dato Siti dan gambar sekitar program tersebut boleh klik sini. Saya ambil gambar Tun yang terbaru dari bluebuzzportal. 

Dan yang pasti antara tetamu yang diberi peluang untuk bertanyakan soalan pada Tun, ialah pihak Kementerian Pertahanan Malaysia. (Merangkap pengawal keselamatan).

Bila ditanya, apakah yang akan Tun buat jika menjadi Perdana Menteri Malaysia semula, 

"Jika saya menjadi Perdana Menteri Malaysia semula yang mana mustahil, antara perkara yang termasuk dalam agenda saya ialah isu perkauman di negara kita.."

Hm...saya setuju dan faham benar kenapa isu ini menjadi salah satu agenda Tun. 1 Malaysia..realitinya, iya ker rakyat Malaysia benar-benar bersatu? Bersatukah kita sesama bangsa sendiri. Bersatukah kita bersama bangsa lain. Dan yang terkini, bersatukah kita sesama blogger?


1 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. smlm JT tak dapat tgk pasal anak buah nak tgk cite kartun, adehh..isu perkauman dari dulu sampai skrg same je sbrnye..satu Malaysia tu nama semata2..tp takde beza pon dgn yg dulu..

    Hari-Hari Adalah Hari Berkasih Sayang?

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama