Super Mom! #Welcome School Holiday! - Eiza GreenAppleKu

Super Mom! #Welcome School Holiday!




Cuti sekolah ni, konfem mak ayah dah plan, mana nak bawa anak bercuti. Kalau tak bawa bercuti pun, paling tidak pasti dah plan nak bawa anak sekadar 'jalan-jalan tengok alam'. Tak lah anak bosan asyik lepak dalam rumah saja kan.

Thru my pengalaman, pastikan anak-anak dah makan sebelum memulakan perjalanan. Banyak kelebihannya. Tak perlu kita bersesak di restoran makanan, anak tak meragam dan program 'jalan-jalan tengok alam' kita berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah. 

Selamat bercuti korang. 



Tiada ulasan

GreenAppleKu.com. Dikuasakan oleh Blogger.