Kenali jenis minyak zaitun

Disember 23, 2014 0
Umunya, kita semua dah tahu manfaat minyak zaitun untuk kesihatan. Selain Pati Delima Gulsan, aku juga amalkan pengambilan minyak za...

Bila Cinta Tak Lagi Padaku 2014

Disember 08, 2014 0
Semalam, aku dah plan nak tidur awal. Tetapi entahlah dimana silapnya, segar pula biji mata ni. Tak ada tanda-tanda mengantuk. Aku s...

100 Plus Edge

Disember 07, 2014 0
Ini adalah salah satu minuman yang akan aku beli tak kala tetiba rasa nak demam. Tetiba rasa macam nak selsema pun aku beli dan minum...

Stay Strong

Disember 03, 2014 0
Mukadimah hari ini, semoga dalam hati kita takde rasa nak touching sedih pilu lama sangat. Allah tahu apa yang terbaik untuk kita. Redo da...

DISCLAIMER

Ini adalah blog peribadi. Sebarang PRINT SCREEN adalah dilarang kecuali dengan kebenaran penulis.
Penulis tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli, secara sengaja atau tidak sengaja. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah jika terdapat maklumat tambahan, bukti atau fakta yang lebih sahih.
TERIMA KASIH.