Kenali jenis minyak zaitun

Disember 23, 2014 0
Umunya, kita semua dah tahu manfaat minyak zaitun untuk kesihatan. Selain Pati Delima Gulsan, aku juga amalkan pengambilan minyak za...

Bila Cinta Tak Lagi Padaku 2014

Disember 08, 2014 0
Semalam, aku dah plan nak tidur awal. Tetapi entahlah dimana silapnya, segar pula biji mata ni. Tak ada tanda-tanda mengantuk. Aku s...

100 Plus Edge

Disember 07, 2014 0
Ini adalah salah satu minuman yang akan aku beli tak kala tetiba rasa nak demam. Tetiba rasa macam nak selsema pun aku beli dan minum...

Stay Strong

Disember 03, 2014 0
Mukadimah hari ini, semoga dalam hati kita takde rasa nak touching sedih pilu lama sangat. Allah tahu apa yang terbaik untuk kita. Redo da...