Pernah mengalami masalah keguguran rambut?

Perasaan trauma setiap kali selepas menyikat rambut?
Telah mencuba pelbagai petua dan shampoo namun hasilnya tetap mengecewakan? Rambut tetap juga gugur. 

Dan akhirnya dengan rasa putus asa dan kecewa kita membiarkan sahaja masalah rambut gugur terhenti di situ. Namun jauh di sudut hati, masih tersimpan impian andailah masalah keguguran rambut ini dapat diselesaikan.

Itu 'kisah benar' yang saya alami ketika berhadapan dengan masalah keguguran rambut. Adakalanya terasa sebagai pengidap penyakit kanser melihat kepada banyaknya rambut yang gugur dan melekat pada sikat setiap kali selesai menyikat rambut. Jika 'vakum' karpet dalam bilik tidur, rasanya lebih banyak rambut gugur dari sampah yang melekat pada 'vakum'. 

Hinggalah, pada suatu hari, saya menerima friends request di FB dari 

Sharifah Norita Syed Abdullah
(klik untuk mengetahui siapakah wanita ini.)

Setelah 'dating' kali pertama bersama beliau (sayangnya saya terlupa bergambar dengannya dek kerana rasa teruja ingin berjumpa) akhirnya saya mengambil keputusan untuk mencuba produk shampoo keluaran dari usahawan wanita yang berjaya ini.

Hasilnya, sama seperti perkataan yang telah saya tebalkan di bawah. Syukur kepadaNya kerana akhirnya impian saya dimakbulkan. Shampoo ini sangat berkesan mengatasi masalah keguguran rambut yang saya alami. Haruman herbanya amat menenangkan fikiran. Kali pertama penggunaan, rambut ternyata lembut dan mudah di urus. Dan kesannya, dalam seminggu ternyata kurang rambut yang melekat pada sikat dan juga karpet dalam bilik tidur saya.

Kepada yang belum mencuba, mungkin produk ini sesuai untuk anda. Siapa tahu? Berikut artikel mengenai shampoo dan cara menggunakannya.

Nutri M Anti Hair Loss Regimen yang terdiri daripada gandingan syampu herba harian dan gel esen khas telah berjaya dihasilkan, khususnya buat mereka yang mempunyai masalah keguguran rambut , kebotakan pramatang atau kenipisan rambut yang ketara. Berikut adalah beberapa keistimewaan produk Shampoo Herba Penjagaan Rambut Gugur & Uban Nutri-M :-

Mampu merawat, mengelak dan seterusnya mengatasi masalah keguguran rambut , kebotakan pramatang dan kenipisan rambut yang membimbangkan dengan cepat dan berkesan.


Dihasilkan dengan rumusan 100% herba terpilih yang suci dan bersih seperti akar Ginseng, Chinese Knotweed, Touki Ekisu, Bunga Za'faran dan akar Halia yang kaya dengan mineral dan vitamin yang berupaya mengembalikan semula kekuatan dan keremajaan rambut serta merangsang pertumbuhan rambut baru dengan kadar paling optimum. 


Selain daripada mengurangkan keguguran rambut, ia juga terbukti mampu melambatkan proses pertumbuhan uban dan mengurangkan kelemumur. Gel esen pula berfungsi untuk mempercepatkan proses pertumbuhan rambut dan hanya perlu digunakan seminggu sekali sahaja .


Ramai yang telah mencuba produk ini dan mengakui bahawa rambut mereka ternyata lebih lembut dan mudah diurus selepas menggunakan Nutri M Anti Hair Loss Regimen buat kali pertama.


Kaedah yang ringkas, semudah rutin syampuan rambut seperti biasa dan ia boleh digunakan setiap hari atau setiap 2 hari untuk mendapatkan hasil yang terbaik, setanding hasil rawatan rambut professional.


Rawatan boleh dilakukan hanya di rumah dan dengan harga hanya RM39 sekotak (tidak termasuk kos penghantaran bagi pembelian secara online), ia ternyata mampu dimiliki dan memberikan anda penjimatan yang hebat jika dibandingkan dengan kos yang dikeluarkan untuk rawatan di salun!


Produk ini telah kami uji sendiri keberkesanannya terlebih sebelum membuat keputusan memasarkannya. Nutri M Anti Hair Loss Regimen telah mendapat kelulusan dari pihak Kementerian Kesihatan Malaysia dan bahan-bahan yang terdapat di dalam produk ini pula telah diluluskan oleh Biro Farmasi Kebangsaan serta disahkan bebas kimia oleh Jabatan Kimia negara. Ia juga telah dianugerahkan Sijil Halal oleh Islamic Food Research Centre (Malaysia & Asia Region) dengan sekaligus mengesahkan kandungan produk yang halal serta bersih sifatnya dan boleh digunakan tanpa ragu-ragu, insyaAllah.

Setiap kotak Nutri M Anti Hair Loss mengandungi:-
1 unit syampu herba berkondisioner 200ml
1 unit tiub gel esen 30g - Untuk Menguatkan Akar Rambut dan melebatkan Rambut.

Informasi-informasi penting yang lain seperti tatacara penggunaan, senarai ramuan syampu, dan lain-lain juga dicetak di bahagian kotak, botol syampu dan gel esen untuk rujukan anda.

Harga Jualan Runcit :- 
RM39 (Semenanjung, Sabah & Sarawak)



Nantikan artikel dari saya mengenai produk Nutri-M Shampoo Syampu Anti-Uban.



1 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama