AKU BELAJAR JATUH CINTA DARI DICINTAI.. - Eiza GreenAppleKu

AKU BELAJAR JATUH CINTA DARI DICINTAI..







Aku BELAJAR jatuh cinta, belajar jatuh cinta dengan DIRI SENDIRI..dahulu aku sering membenci diri MELIHAT cermin, sehingga aku tidak sedar ada cermin di dalam HATI..pantulan cermin hatiku kepada Penciptaku..aku belajar jatuh cinta lagi, kepada perkara yang aku TIDAK SUKA..rupanya itulah yang aku akan jatuh cinta, perkara yang membawaku LEBIH DEKAT dengan Penciptaku..

Dan apabila jatuh cinta pada seorang INSAN, saat yang tidak dapat ku elakkan..dari KEJAUHAN, di hadapannya..aku MALU UNTUK MENDEKATI, aku MALU UNTUK MEMANDANG..tetapi di hadapan PENCIPTAKU, aku terang-terangan MEMINTA DIRINYA..kerana mengingatinya membawa INGATANKU pada Penciptaku, mungkin aku harus belajar jatuh cinta lagi..♥♥

p/s : Cintaku menakjubkan, ia tahu bagaimana cara MEMBERI tanpa meminta balasan, aku belajar jatuh cinta dari dicintai..kamu tahu MENGAPA? kerana Allah memang BAIK, menciptakan CINTA untuk kita..:)



1 ulasan

Tanpa Nama berkata...

...bila aku jatuh cinta... Aku adilli diri aku dgn byk2 bercermin... ia akan membuat diri musahabah, malu & sedar siapa diriku untuk dia. Walaubagaimanapun...dlm hati x malu berdoa & mohon pd Allah agar dialah yg terbaik untuk ku dunia akhirat... ;-)

GreenAppleKu.com. Dikuasakan oleh Blogger.