Selasa, 31 Januari 2012

LUAH PERASAAN SENDIRI DI FACEBOOK?





"Dan pabila kau tazkirah aku, 
Ku terdiam terkedu tak tahu
mana nak tujuuuu OoOOo
Oh itulah UAI yang satu..
Ustaz kool di muka buku.." ♥



GreeAppleKu : Mohon maaf sejak kebelakangan ini, tidak berkesempatan 'post' entri setiap hari di sebabkan tugasan awal tahun yang mesti di selesaikan 'on the date'. 

Terima kasih juga buat mereka yang sudi singgah di blog ini setiap hari. Ingatan kalian terhadap blog picisan ini, amat di hargai. Di harap artikel ini memberi sesuatu kepada kita ya. 

Share komen anda dengan saya tentang isu luah perasaan di facebook ni. Pelbagai status tak puas hati, status gembira, status sedih, status cari gaduh dan tidak lupa status tazkirah yang dapat kita baca setiap hari dari wall di facebook. Begitulah warna-warninya kehidupan manusia yang tidak pernah terlepas dari menerima ujian dariNya. 

Moga kita semua masih berpandukan Al-Quran dan Hadis ketika membuat keputusan untuk setiap ujian yang sedang di hadapi bukan berpandukan logik akal sendiri.


4 ulasan:

pena rozie berkata...

Jangan lupe buat kunjungan balas bile selesai semua urusan

GreenAppleKu.com berkata...

pena rozie, amaran telah di keluarkan..hik3, insyaallah.

MeeRole berkata...

Luah perasaan dlm fb brlaku sbb sosial life dngan dunia luar kurang..

Aretikz berkata...

Mengadu pada Allah itu yang terbaik kan.. tapi kalau share kegembiraan, xda prob.. tp apabila perasaan xpuas hati menjelma, disitulah permainan emosi yang syaitan suka sangat.. sal leh cucuk jarum.. kalau ada orang sokong, bertambahlah kegembiraan sal perasaan xpuas hati tu disokong.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...