Selasa, 13 Disember 2011

KENALAN DARI FB MAHUPUN TWITTER



























Ya, jodoh itu ketentuan Allah..kita perlu merancang untuk ke arah itu, tak kira bagaimana cara ia datang.. 

Buat para gadis berhati-hatilah dengan rayuan manis lelaki kat fb ni....kalau mereka benar-benar ikhlas mereka akan datang sendiri di hadapan kita..dengan disaksikan oleh muhrim/ibu bapa kita.

Jodoh itu rahsia Allah. Jika dia berkehendak datangnya dari fb atau twitter dan yang lain-lain... pasti ia akan terjadi... Maha Suci Allah yang kekuasaaNya tiada bandingan bila ia kata akan terjadi maka akan jadilah...


5 ulasan:

gadisBunga berkata...

zaman sekarang ni, fitnah tu bagai makanan je, terutamanya untuk perempuan. sebab tu lebih baik berhati2. sombong sikit pun takpe.

tapi paling penting, sentiasa percaya pada ketentuanNya.

anisa berkata...

cantik header
:)

deen azmee berkata...

as-salam..

betul tu kena berhati2 dgn kenalan di alam maya ni.. terutama kaum wanita agar tak terpedaya dgn janji manis mereka yg suka mengambil kesempatan..

KaK LimAh Si SupiR berkata...

betol3..kene slalu berhati2 n jgn cpt percaya ^_^

sesegar berkata...

macam2 aek? kadang2 ada je org sengaja nak mengayat. dia suka kena layan,hari2 ada org nak borak kat fb,twitter. so carefull kawan2.hihhi!

IBUNDA'S DELIGHT

REWARD YOURSELF..