My Instagram

BILA TELAH JATUH CINTA - Loreal Revitalift White


Misi membeli produk ini telah dua bulan berlalu dan hasilnya sangat menggembirakan hati. Produk ini tidak berminyak dan cepat meresap ke kulit muka. Itu perkara pertama yang membuatkan saya untuk terus setia menggunakannya hingga ke hari ini. Kulit muka saya sangat alah jika TERguna produk yang berminyak ni. Jawapnya, tong sampah ler tempatnya.

Antara kesan lain yang akan di perolehi jika anda berniat untuk menggunakan produk ini ialah,

1. Keserian
2. Kecerahan
3. Mengurangkan kekusaman
4. Kulit nampak lebih halus
5. Mengurangkan bintik hitam
6. Membaiki tona kulit yang tidak sekata
7. Keanjalan
8. Antikecut
9. Mengurangkan kedut di tepi mata
10. Mengurangkan kedutan Glabella
11. Mengurangkan kedutan di dahi
12. Mengurangkan garis ketawa
13. Mengurangkan garis halus
14. Mengatasi masalah garis rahang menggeleber
15. Mengurangkan lipatan leher.

Cara pemakaian seperti biasa jer, produk ini boleh disapu dileher dan muka. Keberkesanan produk ini bergantung kepada sesuai atau pun tidak dengan kulit anda. Dari 15 kesan yang di janjikan, point no 1,2,3,4,6,7,8,9,10,11,12,13,14 dan 15. Point no 5 tu mungkin akan mengambil sedikit masa. Memang sukar untuk mengurangkan bintik hitam dan jeragat walaupun terdapat tindak balas yang positif walaupun bukan 100%.



Nota : Buat jejaka, jangan risau sebab sekarang dah banyak produk LOREAL yang khas untuk anda. 


6 ulasan

Cik Kamoo berkata...

nk kena try gak nie ... mcm menarik

cik heroin berkata...

mcm2 adaaaaaaaaaaaaaa =)
tp pape pun bersyukurlah dgn seadanya =)

Zul Fattah berkata...

adui...aku laki la.. dan aku tak pernah guna produk ni, semua.. cukup jela.. dgan sabun mandi dan pencuci muka.. haha

GreenAppleKu.com berkata...

@ Cik Kamoo, good luck. semoga kita bersama beroleh wajah yg berseri.

GreenAppleKu.com berkata...

@ cik heroin, bersyukur dan terus pelihara kurniaan dariNya sebaik yg boleh.

GreenAppleKu.com berkata...

@ Zul Fattah, alah Zul, untuk melindungi kulit muka dari panahan matahari. mantain ensem. hehe..