And no matter what i do i feel the pain, 
with or without you...


Andai sudah begitu jadinya, dimana hari demi hari yang dilalui bersama penuh dengan rasa sakit di hati, hilang kepercayaan pada sidia dan tiada tanda-tanda hubungan ini akan pulih, rasanya lebih baik letakkan titik noktah.

Siapa tahu, akan bertemu kebahagian setelah perpisahan. 

Hidup ini terlalu indah. Jangan cemarkan keindahan ini di sebabkan oleh sidia yang tidak tahu menghargai anda. Anda merasakan itu adalah petanda berakhirnya dunia ini. Sila jangan bersikap sedemikian. 

Lihat ke langit. Ada awan biru yang menenangkan. Ada awan kelabu yang menandakan hari hendak hujan. Hujan menyejukkan bumi yang sememangnya agak panas sejak kebelakangan ini. Selepas hujan, setelah awan kelabu  berarak pergi, muncul pelangi yang begitu cantik dan menceriakan sesiapa yang memandang. Indah sungguh ciptaanNya.



6 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. Ye..ada sinar yang menanti setelah mendung berlalu pergi..:-)

    BalasPadam
  2. sabar yerr..mungkin ada hikmahnya..

    BalasPadam
  3. @ delarocha, tepat. anak siapalah agaknyer yer. :)

    BalasPadam
  4. @ Mylady, dasyat bahasa sastera tapi dulu ambik sains kan. hehe.. :)

    BalasPadam
  5. @ azwa amani, betul tu, setiap perkara yg di uji olehNya pasti ada hikmah di sebaliknya yg kita sendiri tidak ketahui. Tapi artikel di atas bukan sebab saya kecewa awak. Sekadar mencoret pengalaman rakan-rakan agar mereka bangun dan lupakan sejarah silam. :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama