My Instagram

WORDLESS WEDNESDAY : SAMPAI BILA AWAK NAK SAYANG SAYA ?


          
             (sumber)

9 ulasan

qucachahir berkata...

tak nak..
sampai matahari tue jadi warna HIJAU lah.. ;)
hehe..

salemaziz berkata...

sampai kapan ? :D

Solihin Zubir berkata...

kartun zack zukhairi..
alahai.. sweet gilaa.. haha..
ntah bila la matahari tu nk jd kaler pink..

d'HeLL berkata...

Sampai bila²....hehehe

Mylady berkata...

sampai bila2 laa...hehehe...

weh..aku tag hang untuk join bloglist cikbunny...kalu berminat, join la...:-)

Mylady berkata...

lupa blag bagi link untuk joined bloglist cik bunny..hehehe

JOM JOIN BLOGLIST CIK BUNNY

Gen2Merah berkata...

hahahaha... sampai mcm tu sekali pengorbanan si jejaka... hargailah orang yang mencintai kita sepenuh hati kan

Подтверждаю berkata...

as salam.
erk..sampai hujung nyawa

>_<

GreenAppleKu.com berkata...

Waaa, asyik korang jer komen, saya pun nak komen gak nih.. Saya pula jika di izinkan hingga membawa ke syurga kerana di sanakan tempat tinggal kita yg tetap. Tak ker happy bersama orang yg kita sayang di sana kelak?