My Instagram

WORDLESS WEDNESDAY : DEMI CINTA INI, JATUH POKOK EPAL PUN TAK PER..

7 ulasan

Sabihah berkata...

^_^ manis masa bercinta

GreenAppleKu.com berkata...

@ Sabihah , masih adakah insan yg sanggup panjat pokok epal utk saya..hehe..sweet giler kartun nih..sampai lebam2 utk sebiji epal..

honey amour berkata...

beli kan kat supermarket pun payah..ni kan nak panjat !

Tanpa Nama berkata...

assalam...lukisan zack...huhuhu.kiut miut kan...masa cintan-cintun semua sanggup...

Entri baru : ►Events : # Wordless Wednessday

GreenAppleKu.com berkata...

@ honey amour, itulah namanyer tgh angau bercinta. Hanya mereka yg angau sahaja merasa betapa bestnyersaat indah tu.. hehe..

GreenAppleKu.com berkata...

@ ►AdamXis, yer lukisan zack byk yg sesuai utk wordless wednesday ni...eh awak sanggup ker panjat pokok epal tu..hehe...

Подтверждаю berkata...

as salam..
hehe. kalau ada yang sanggup buat begitu, moga kepada-Nya, begitu juga..
ameen..

=)