WORDLESS WEDNESDAY : DEMI CINTA INI, JATUH POKOK EPAL PUN TAK PER..

7 ulasan:

  1. @ Sabihah , masih adakah insan yg sanggup panjat pokok epal utk saya..hehe..sweet giler kartun nih..sampai lebam2 utk sebiji epal..

    BalasPadam
  2. beli kan kat supermarket pun payah..ni kan nak panjat !

    BalasPadam
  3. assalam...lukisan zack...huhuhu.kiut miut kan...masa cintan-cintun semua sanggup...

    Entri baru : ►Events : # Wordless Wednessday

    BalasPadam
  4. @ honey amour, itulah namanyer tgh angau bercinta. Hanya mereka yg angau sahaja merasa betapa bestnyersaat indah tu.. hehe..

    BalasPadam
  5. @ ►AdamXis, yer lukisan zack byk yg sesuai utk wordless wednesday ni...eh awak sanggup ker panjat pokok epal tu..hehe...

    BalasPadam
  6. as salam..
    hehe. kalau ada yang sanggup buat begitu, moga kepada-Nya, begitu juga..
    ameen..

    =)

    BalasPadam

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!