My Instagram

NOW AT PENANG.. WORDLESS WEDNESDAY..




Hujan lebat bermula dari jam 12.00 tgh tadi. Pinjam gambar dari En. Google. Kamera saya rosak, ada sesiapa yang sudi nak kasi hadiah tak? huhu..











Antara aktiviti yang 'best' pernah dilakukan pada zaman kanak-kanak dan persekolahan dahulu. Kalau buat juga time sekarang, konfem orang label..ada skru yang dah longgar agaknya..hehe..


7 ulasan

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

ingat lg zaman budak2 dulu mandi hujan siap bersabun dan bershampoo tu.. hahahahahahaha

GreenAppleKu.com berkata...

@ ADZA IRDAWATI aka MAK DARA, biar betul kak Adza nih, dah jadi parti buih dah tu..hehe..

qucachahir berkata...

haah lah kak..hehe..
teringat zaman kanak-kanak riang! ;)
main hujan reramai..huhu
skrang tak bole dah..kang ada yang kate "terlebey sudah budak ney" hihi..

Подтверждаю berkata...

as salam..
ahaha~
kemera handphone?
saya ok je hujan2 pun rilek bermandi hujan?. eh. saya kerja. mana kisah. haha~ boleh je bermain2 hujan~
nanti demam?

delarocha berkata...

mandi hujan hanya boleh dilakukan ketika dibawah umur 6 tahun... huhu

logorithm berkata...

That's 52 words!

Buwehehehe!

Tanpa Nama berkata...

salam...

nice pics.. sayang bukan tembak sendri, camera ding-dang mau kaa ?

ASCA...
heheh... buat2 tak kenai dah laa...:)