NOW AT PENANG.. WORDLESS WEDNESDAY..




Hujan lebat bermula dari jam 12.00 tgh tadi. Pinjam gambar dari En. Google. Kamera saya rosak, ada sesiapa yang sudi nak kasi hadiah tak? huhu..











Antara aktiviti yang 'best' pernah dilakukan pada zaman kanak-kanak dan persekolahan dahulu. Kalau buat juga time sekarang, konfem orang label..ada skru yang dah longgar agaknya..hehe..


7 ulasan:

  1. ingat lg zaman budak2 dulu mandi hujan siap bersabun dan bershampoo tu.. hahahahahahaha

    BalasPadam
  2. @ ADZA IRDAWATI aka MAK DARA, biar betul kak Adza nih, dah jadi parti buih dah tu..hehe..

    BalasPadam
  3. haah lah kak..hehe..
    teringat zaman kanak-kanak riang! ;)
    main hujan reramai..huhu
    skrang tak bole dah..kang ada yang kate "terlebey sudah budak ney" hihi..

    BalasPadam
  4. as salam..
    ahaha~
    kemera handphone?
    saya ok je hujan2 pun rilek bermandi hujan?. eh. saya kerja. mana kisah. haha~ boleh je bermain2 hujan~
    nanti demam?

    BalasPadam
  5. mandi hujan hanya boleh dilakukan ketika dibawah umur 6 tahun... huhu

    BalasPadam
  6. That's 52 words!

    Buwehehehe!

    BalasPadam
  7. salam...

    nice pics.. sayang bukan tembak sendri, camera ding-dang mau kaa ?

    ASCA...
    heheh... buat2 tak kenai dah laa...:)

    BalasPadam

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!