My Instagram

BERHENTI MELUCAH


Berhenti melucahkan Jubah. Ini bukan entri lucah tapi sekadar entri pesanan agar kita tidak tertempah mahupun terbeli jubah lucah untuk digayakan pada hari raya nanti. Kepada kaum lelaki yang budiman, sila tegur isteri, adik, kakak hatta cik awek agar tidak menjadi bahan lucah percuma untuk tatapan public. Lainlah kalau korang bangga dan suka melihat pasangan anda menjadi tatapan  ramai. Cool.. 

Inilah akibatnya jika kita terlampau nak ikuti perkembangan fesyen. Dah jadi bahan lucah ler pula. Pada pendapat saya, jubah yang longgar tu lagi selesa di pakai. Orang pandang berkali-kali pun kita tidak rasa risau. Saya pernah berselisih dengan seorang ibu dan anak gadis remajanya yang tampil berjubah di Queensbay Mall. Timbul rasa respek dan kagum melihat penampilan mereka.  Anggun, cantik dan bergaya! 






Nota : Terjah blog wanitamelayuseksa, untuk ikuti perkembangan fesyen wanita terkini. Woha....


10 ulasan

kotak bulat berkata...

pakai bj kurung lebih sopan kot.. jubah sekarang byk dibuat dri kain lembut.. kena angin kit, nampak seluruh bentuk badan

James Alexander berkata...

owh... ok... faham...

Najah SHakiLa berkata...

urm..ada benarnya..kene pandai pilih kain..kene pakai kain dalam la klu xnak bg nampak bekas sluar ..tp klu dh sendat macm 2..xboleh dipakai jgk..agak "seksi" sebenarnya..

qucachahir berkata...

kite suka pakai baju kurung! ;)
hehe..sangat menawan..
hurm..rasanye kak bukan salah jubah..
tapi salah pereka jubah dan pembeli jubah tersebut.. :)
belilah jubah yang sesuai dengan saiz badan kite.. (^^)
dari segi saiz dan juga fabrik kain tersebut..hehe.. :D

Diyana berkata...

saya jarang pakai jubah

Tanpa Nama berkata...

hhmmm agree... rasanya, mmg kain jubah nie jenis material yg lembut kot... dah slalu sgt aku dok nmpk line panties tuu... auww...

ASCA

hana berkata...

saye stuju dgn kotak..
tp sye pun pakai jubah jugak kadang2..
kene pandai la pilih jenis fabrik..
byk je yg kat pasaran tu yg x nampak tubuh...
nak seribu daya...x nak seribu dalih..
=D

Подтверждаю berkata...

as salam..
huhuhu..
alhamdulillah..sekadar yang saya tahu, orang2 terdekat tiada yang begitu.


tyapi kawan2 tu, ada segelintir.
mudah-mudahan dipermudahkan-Nya..
ameen..

erk.jubah yang menakutkan >_<

entri baru :

Law of today : Low of Pigs invasion Through Iman

logorithm berkata...

Dulu I malu sebab bila pakai seluar slack mesti nampak bekas spender. So sekarang I dah tak pakai dah.



Maksud I, I dah tak pakai spender jenis bikini dah. I dah bertukar kepada shorty yang ternyata lebih selesa! Bekas spender pon tak nampak. Punggung pon jadik lebih bulat.

Buwehehehehe!


Entri terbaru: Gambar Dulu-Dulu...

GreenAppleKu.com berkata...

@ logorithm, komen ni cam lucah ler pula..haha..tapi think positif, ada ilmu yang hendak di kongsi bersamakan..