Hermm...pagi ini, my mother balik dari pasar cerita pada saya isu kenaikkan harga ayam. Last week baru jer ayam naik harga. This week naik lagi. Bila di tanya pada penjual ayam, kata mereka..

" Terpaksa ikut harga dari pembekal. "

Hajat di hati, dah lama tercari-cari sesuatu untuk dibuat site income. Bolehlah buat penambah tabung kewangan. Mana tahu esok lusa kalau greenappleku.com dah terkenal, boleh buat segmen kasi hadiah yang gempak hasil duit site income gua. huhu..

Hari minggu sempena cuti hari pekerja ni, saya telah menyiapkan satu kerja. Blog site income saya Beautiful Premium (sila klik kalau nak tengok, tiada paksaan) berjaya di create. Apa yang best sangat dengan Beautiful Premium ni.

Pada pendapat saya, yang bestnya sebab produk ini adalah untuk kecantikkan dan kesihatan. Bab kesihatan yang buat saya teruja nak join this bisnes. Kesihatan tidak boleh di beli dengan wang ringgit weii..

Yang best untuk kali kedua, korset ini LELAKI pun boleh pakai. Erk?!! Untuk kempiskan perut yang boroi sekaligus insyaallah perut anda akan tampil dan nampak hebat seperti perut Vince Diesel (hero pelakon fast n furios 5 tu). 

GreenApple pernah pakai Beautiful Premium ker?

Pernah. Badan rasa ringan, bertenaga dan tidak letih. Kalau badan dah sihat, sebab tulah boleh up date entri setiap hari. Huhu.


Diharap Jejaka Terhangat dapat menerima salah satu tips, bagaimana saya dapat create entri setiap hari. Pernah dengar ayat ini tak, badan sihat otak pun cergas. Insyaallah.



7 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. alaaa.. perut saya tak boroi laa.. x jadi lah nak tempah korset tu.. hehehe

    BalasPadam
  2. @ Gen2Merah, di harap ke tidak boroi perut anda dapat dipertahankan dalam jangka masa yang lama. Jangan malu dan segan andai kata suatu hari nanti..... sila terjah blog saya untuk mencari ubatnya..huhu..

    BalasPadam
  3. aik..nape bila klik Beautiful Premium tu tak kemana..dah buang ke atau salah URL. erkk..

    badan sihat otak cergas yek. nice tips..bleh la minum milo hari2 camni. kehkeh..

    BalasPadam
  4. akak epal hijau, sye klik link tu kuar msg "blog not found" lah. HUhuhuhu

    BalasPadam
  5. @ Jejaka Terhangat dan akid, okey link dah diperbaiki. Tq sebab berani komen. Sok lusa, kalau tetiba perut korang berdua nampak cam nak boroi jer, jgn lupa terjah blog akak yer..huhu

    Mungkin untuk blogger yg baik cam korang, kak akan kasi bayar secara ansuran.

    BalasPadam
  6. kalau sy pkai korset, bertambah ramping la..
    dhla mmg slim dh.. heheh...

    BalasPadam
  7. saya tak boroi pun (sammbil tahan nafas)

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama