IBUNDA'S DELIGHT

Khamis, 12 Mei 2011

FLASH HEADER GREENAPPLEKU.COM CREATE BY FAHMI MAHAT.




Ribuan terima kasih kepada pereka flash header greenappleku.com iaitu blogger fahmi mahat (klik untuk buat tempahan) kerana sudi melayan kerenah saya dan akhirnya hasilnya adalah seperti di atas. Cun dan cute kan!

Kepada yang ingin mengubah header blog sediada kepada sesuatu yang lain sikit, fahmi mahat sedia membantu. Sebelum blog saya mengalami perubahan, rupanya telah banyak blog blogger lain yang telah menggunakan perkhidmatan fahmi ni, antaranya borak kosong, the garang dan adza dari bicara mak dara. Awesome hasil kerja fahmi ke atas blog mereka.

Fahmi ni ada ciri-ciri seorang usahawan kerana beliau seorang yang cakap serupa bikin, senang di bawa berunding, boleh menerima pendapat orang lain dan kreatif. Wa, bukan nak bodek tapi itulah realitinya.

MUCHAS GRACIAS to Fahmi Mahat from GreenAppleKu.Com. Sesekali berbahasa Perancis, cool juga yer.


Psssttt...epal hijau tu boleh gerak tau, sila scroll ke kiri dan ke kanan..


13 ulasan:

Sunah Mohammad berkata...

oh maiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! sangat jeles okehhhhhhhh! cantik!!!

toyolkiut berkata...

wiwitt..
mmg cun la..

zalin onceitalk berkata...

wahh..cantik la flash header greenapple..nak wat header flash gak la..jeles..

GreenAppleKu.com berkata...

@ Sunah Mohammad, oh my gucci (hehe..) sila tempah buat saya jeles pula. Tak mahal pun. Berbaloi.

GreenAppleKu.com berkata...

@ Toyolkiut, saya rasa kalau blog awak lagi cun sebab ada toyol yg cun.

Syafiq Rosli berkata...

cntik..:P

udin berkata...

pehhh!!! smart woooo..

GreenAppleKu.com berkata...

@ zalin, di nasihatkan kepada yg hendak menempah, silalah berbuat segera sebelum korang terpaksa lama menunggu giliran.hehe..

GreenAppleKu.com berkata...

@ Syafiq, blog awak akan lebih awesomenya jika telah bertukar wajah. Jgn lupa beritahu saya sebab tak sabar nak komen kat blog awak.

keen berkata...

simple but nice...gud job fahmi..

qucachahir berkata...

alaa..jeles nye..nak jugak kak... =(
hehe..cantek..
simple but not simpler.. ;)

Fahmi Mahat berkata...

TQ ckpuan eiza merangkap tuanrumah ,sbb tlg wat review promote sekali~ =)

erm, jom2, buat flash dgn saya~

yang suka buat flash,
FahmiMahat

Asmiza Misram berkata...

wow....
epal begerak...
cantek2..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...