SSM atau nama penuh Suruhanjaya Syarikat Malaysia adalah syarikat yang menguruskan pendaftaran perniagaan bagi sesiapa yang ingin menjadi usahawan mahupun menjalankan perniagaan. Di Pulau Pinang, bertempat di Pasar Awam Bayan Baru, mereka ada menjalankan satu program iaitu hari bertemu pelanggan pada setiap hari Selasa, Rabu dan Khamis pada minggu ke dua dan ketiga setiap bulan.

Kepada sesiapa yang ingin bertemu mereka pada hari tersebut, pastikan anda hadir pada jam 10.00 pagi. Ya, waktu urusniaga mereka bermula pada jam 10.00 pagi bukan 9.00 pagi.

Saya sedang menanti ketibaan mereka dan sambil-sambil itu, sempat juga saya up date blog dan beramah mesra dengan mereka yang lain yang turut sama sabar menanti ketibaan wakil SSM. Kenapa tak buka jam 9.00 pagi yer?

Ramai yang hadir sejak jam 8.30 pagi kerana mereka menjangkakan waktu pejabat bermula pada jam 9.00 pagi. Mungkin persoalan ini boleh dimajukan kepada pihak yang berkenaan dan ini dapat menambah baik lagi kepada program bertemu pelanggan.


2 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. What a great web log. I spend hours on the net reading blogs, about tons of various subjects. I have to first of all give praise to whoever created your theme and second of all to you for writing what i can only describe as an fabulous article. I honestly believe there is a skill to writing articles that only very few posses and honestly you got it. The combining of demonstrative and upper-class content is by all odds super rare with the astronomic amount of blogs on the cyberspace.

    BalasPadam
  2. @ Tanpa nama, tq so much tapi saya rasa cam tak layak lagi to achieve that level.

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama