BLOG KERETA MAYAT
http ://keretamayat.blogspot.com
(Amaran: 18SX+18SG: Entry ini untuk Gay sahaja, penulis tidak bertanggung jawab bagi mereka yang bukan gay membaca lalu salah faham, terutama bagi yang slow, dan bagi yang nak baca, sila baca sampai habis)


Siapa antara korang?, yang dulu adalah seorang perokok tegar, kuat gila hisap rokok, satu kotak minima sehari, tapi sekarang dah berhenti.., siapa?

Atau siapa antara korang?, yang dulu adalah seorang pelancap tegar, kuat gila melancap, sampai pancut air mani darah, kemudian dah berhenti, siapa?

Atau siapa antara korang, yang dulu adalah seorang kaki betina, walhal kaki korang sebenarnya jantan tapi maksud aku, korang adalah suka berzina, siap buang anak lagi, kemudian dah berhenti, siapa?

Atau mudah sikit, Siapa antara korang, yang dulu adalah seorang kaki skodeng, kuat gila berskodeng, kemudian dah berhenti,

Siapa?

Kepada mereka-mereka yang aku maksudkan di atas, tentu korang telah melalui pengalaman getir untuk berhenti lakukan semua itu, bukan?, pengalaman yang sulit untuk di kongsikan, sungguh bersusah payah, ‘mujahadah’ kata orang arab, “be in the hot soup’ kata orang putih..

Namun, Merujuk kepada hadith riwayat Al Bukhari, iaitu:

“Allah tidak menurunkan penyakit kecuali Allah menurunkan ubat untuknya”.

Untuk baca entri ini sampai habis, korang boleh klik pada link yang berwarna merah di atas. Memang best-best entri KERETA MAYAT ni. Berbaloi jika korang letakkan blog beliau ke dalam blog list korang.


3 Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

  1. aku dah masukkan dalam list, : )

    BalasPadam
  2. nice info..saya suka skodeng hahaha...jgn slh aggap plak skodeng apa ini skodeng tgk mamat secret admire aja heehe...no no yg len..ahaks hehehe..

    BalasPadam
  3. Hamka : Tq for komen (Ni tuan punya blog ni..)

    efa : Yelah Cik Efa..tq for komen..

    BalasPadam

Catat Ulasan

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

Terbaru Lebih lama