BILA DAH JEMU


'Bila hati dah jemu..mula berpaling arah..' 

Sudah pasti timbul rasa jemu apabila kita terpaksa berhadapan dengan situasi yang sama setiap hari. Setiap hari apabila jam menghampiri ke angka 12.00, jiwaku mula kacau memikirkan menu untuk lunch pada hari tersebut. Jika di pejabat, akan mula terdengar desas desus dan idea di mana hendak lunch. Jika di rumah, perah otak suri rumah memikirkan menu untuk di hidangkan pada lunch nanti. Ehm..

Korang cam na lak..Makan apa lunch nanti??

3 ulasan:

  1. jom mkn kari ikan talang campur terung dan ulam bendi cicah sambal kicap nak?

    BalasPadam
  2. hari2 mkn tapau kt mak cik depan ofis.. nasib baik menu dia hari lain2 jer.. kalu sama comfirm tak mkn aku...

    BalasPadam
  3. hehe..memg..boleh pecah kepala kalo difikirkan..tp lum pernah la pecah lagi. dapat pulak hubby yg tak makan itu ini..tp nak spesel je menunya..dia ingat kita ni lulusan hotel nun..
    la ni berehat kejap..tgh mengumpulkan menu untuk menghappykan hubby yg dah lama 'becuti' hehehe...

    BalasPadam

No proper ID, no proper comment, down you go the spam drain. Receiving happy vibes!

DISCLAIMER

Ini adalah blog peribadi. Sebarang PRINT SCREEN adalah dilarang kecuali dengan kebenaran penulis.
Penulis tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli, secara sengaja atau tidak sengaja. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah jika terdapat maklumat tambahan, bukti atau fakta yang lebih sahih.
TERIMA KASIH.