My Instagram

APABILA PINTU HATI TELAH DI TUTUP ALLAH SWT...

Beginilah keadaannya apabila Allah menutup pintu hati dan iblis syaitan menipu secara halus. Hinggakan tidak nampak lagi apa yang benar dan haq. Ingatlah bahawa Nabi Muhammad SAW itulah penutup segala Nabi dan Rasul.


Entah apa-apa lah wawancara ni..Apa komen you all.

3 ulasan

izyanty collection berkata...

nie tanda2 kiamat....sila tengok cni

http://izyanty.blogspot.com/2010/08/tanda-tanda-kiamat-kecil-berdasarkan.html

11. Banyak dusta dan tidak tepat dalam menyampaikan berita.
“Pada akhir zaman akan muncul pembohong-pembohong besar yang datang kepadamu dengan membawa berita-berita yang belum pernah kamu dengar dan belum pernah didengar oleh bapa-bapa kamu sebelumnya, kerana itu jauhkanlah dirimu dari mereka agar mereka tidak menyesatkanmu dan memfitnahmu”- Sahih Muslim

FaizalSulaiman berkata...

astaghfirullahalazim..

Irnie berkata...

setiap kali mendengarkan atau membaca balik akan khutbah terakhir nabi muhammad saw.. hati jadi sebak sgt.. terasa sgt sayangnya die kpd kita, umatnya.. melihatkan video.. teringat sebahagian yg terkandung dlm wasiat akhir tersebut:

"Wahai manusia,TIDAK ADA LAGI NABI ATAU RASUL YANG AKAN DATANG SELEPASKU DAN TIDAK AKAN LAHIR AGAMA BARU. Oleh itu wahai manusia, nilailah dengan betul dan fahamilah kata-kataku yang telah aku sampaikan kepada kamu. Sesungguhnya aku tinggalkan kepada kamu dua perkara, yang sekiranya kamu berpegang teguh dan mengikuti kedua-duanya, nescaya kamu tidak akan tersesat selama-lamanya. Itulah Al-Quran dan Sunnahku.."

artikel penuh ada share di sini